Selamat Datang...

Monday, April 11, 2016

MESYUARAT JKPA SEKOLAH KELOMPOK PKG PASIR PEKAN BIL 1/2016


Mesyuarat telah diadakan pada 11 April 2016 di SMK Dato' Biji Wangsa. Mesyuarat JKPA pada kali ini telah dirasmikan oleh Tuan Haji Che Omar bin Mohamad, Ketua Pegawai Pendidikan Daerah Tumpat. Kehadiran beliau memberi suntikan baru dalam menggerakkan aktiviti PKG yang telah dirancang. Mesyuarat JKPA Bil 1/2016 PKG Daerah Tumpat pada kali ini juga dihadiri oleh En Zulkifli bin Zakaria, Penolong Pengarah BTPN Kelantan mewakili Tuan KPP BTPN yang sedang bermesyuarat di Negeri Sembilan. Beliau banyak memberi info terkini selaras dengan keperluan dalam sistem pendidikan masa kini.
Kehadiran PGB daerah Tumpat yang amat menggalakkan pada keseluruhan merupakan satu petunjuk kejayaan terhadap program yang dijalankan. 


Secara keseluruhan, Mesyuarat JKPA PKG Daerah Tumpat Bil 1/2016 yang dijalankan berlaku sebagaimana perancangan. Kehadiran Tuan Haji Che Omar bin Mohamad (KPPD Tumpat) dan En Zulkifli bin Zakria (PP BTPN Kelantan) banyak memberi ruang kepada peserta di kalangan PGB untuk mengetahui perkara terkini dalam bidang tugas yang akan dilaksanakan.

0 comments:

Post a Comment