Selamat Datang...

Tuesday, August 30, 2016

MESYUARAT JKPA SEKOLAH KELOMPOK PKG PASIR PEKAN BIL 2/2016

Tanggal 11 Ogos 2016, PKG Pasir Pekan sekali lagi mengadakan Mesyuarat JKPA Bil2/2016 untuk membincangkan isu berkaitan bersama Pengetua dan Guru Besar. Mesyuarat kali ke-2 ini dijalankan di PKG Pasir Pekan. Kehadiran semua Pengetua dan Guru Besar sekolah kelompok menunjukkan satu kerjasama yang baik antara pihak sekolah dan PKG.

Kehadiran En Azmi Ismail ( Unit ICT PPD Tumpat ), juga banyak membantu terutama memperjelaskan setiap keperluan yang berkaitan dengan pengurusan PPD Tumpat. Cadangan dan cetusan idea yang diberi banyak membantu pihak PKG Pasir Pekan untuk bertindak dengan lebih baik lagi.

Pada mesyuarat tersebut juga diadakan penyampaian Sijil Penghargaan daripada Dato' Pengarah JPN Kelantan kepada sekolah yang telah berjaya menggunakan VLE sebagaimana dikehendaki. Sekolah tersebut ialah SMK Kam[ong Laut, SK Seri Kampong Laut dan SK Pulau Beluru. 



Harapan agar kesepakatan antara warga PKG Pasir Pekan, Sekolah Kelompok dan PPD Tumpat akan terus akrab untuk kecemerlangan pada masa akan datang.


0 comments:

Post a Comment