Selamat Datang...

Tuesday, April 26, 2016

KHIDMAT BANTU PEMBESTARIAN SEKOLAH - SMK MAHMUD MAHYIDDIN

Sekolah SMK Mahmud Mahyiddin merupakan salah Satu sekolah Bestari Luar Bandar yang terletak di pinggir bandar Kota Bharu. SMK Mahmud Mahyiddin telah terpilih untuk diberi Khidmat Bantu Pembestarian oleh pihak BTP Kementerian Malaysia. Pada 26 April 2016 wakil daripada BTPN Kelantan iaitu En Mohd Asri Mohd Zawawi, Penolong Pengarah BTPN Kelantan bersama beberapa orang pegawai BTPN dan PKG Pasir Pekan telah bersama-sama untuk membantu SMK Mahmud Mahyiddin untuk peningkatan pembestarian sekolah.

From KHIDMAT BANTU PEMBESTARIAN SMK MAHMUD MAHYIDDIN 26 APRIL 2016
Pembentangan telah dilakukan oleh pihak sekolah iaitu En Borhanuddin (GPB/ICT) berkenaan perancangan pembestarian sekolah dan pelaksanaan terhadap perancangan yang telah dilakukan. Pembentangan yang dilakukan memberi satu gambaran bahawa SMK Mahmud Mahyiddin mempunyai satu perancangan yang baik untuk pelaksanaan aktiviti tahunan, Syabas!!.
Peneranga telah diberikan oleh pihak BTPN dan harapan agar SMK Mahmud Mahyiddin akan terus meningkat dalam pembestarian sekolah seterusnya melahirkan pelajar yang cemerlang.

0 comments:

Post a Comment